Получаване

ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ:

За да получите пратка от Спиди Автомат трябва да имате 9-цифрен ПИН код, получен чрез SMS. Времето, в което можете да получите вашата пратка, е до 3 дни след получаване на уведомителния SMS.

Спиди автомат, получаване

Спиди автомат, получаване - стъпка 1
1. Изберете предпочитания език и натиснете бутон ПОЛУЧАВАНЕ.
Спиди автомат, получаване - стъпка 2
2. Въведете 9 цифрения пин код, който сте получили в съобщение. Натиснете зеления бутон със стрелка.
Спиди автомат, получаване - стъпка 3
3а. Ако за пратката не е дължимо заплащане, преминете към стъпка 4.
Спиди автомат, получаване - стъпка 4
3б. При дължима  сума, заплатете с карта на слота като следвате указанията на дисплея на картовия терминал. Ако получите съобщение за грешка, плащането не е осъществено. Започнете отначало.
Спиди автомат, получаване - стъпка 5
4. Натиснете бутон ОТВОРИ, вземете Вашата пратка и затворете клетката.
 
Спиди автомат, получаване - стъпка 5a
5. Вземете бележките от принтера, ако сте извършили плащане.

Благодарим Ви! Спиди Автомат Ви очаква отново!
 



ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:

 1. Имам затруднения със системата, системата е в режим, в който не мога да получа пратката си, имам друг проблем.

  • При проблем с получаване на пратка, моля свържете се с 0 7001 7001.


2. Мога ли да получавам пратка с услуга „Наложен Платеж“ в Автомат?

  • Можете да получите пратка с услуга „Наложен Платеж“ до 2000 лв. и да я заплатите с дебитна или кредитна карта.


3. Мога ли да ползвам допълнителните услуги „Отвори преди да платиш“ и Тествай преди да платиш при получаване на пратка в Автомат?

  • Допълнителните услуги „Отвори преди да платиш“ и "Тествай преди да платиш" не могат да бъдат заявени за пратки до Автомат.


4. Пратката ми е в Автомат, но я няма в клетката. Клетката е празна.

  • Моля проверете в цялата дълбочина на отворената клетка!
  • В случай, че Вашата пратка не отговаря на размерите на клетките в Автомат или сте пресрочили времето за получаване (3 дни), пратката Ви се намира в най-близкия офис на Спиди (виж Автомати (АПС)).
  • За допълнителна информация или пренасочване: 0 7001 7001.


5. Пратката ми е адресирана до Автомат, но е отложена за следващ ден/насочена към офис.

  • В случай че Автомат е със запълнен капацитет за доставка на следващия ден, при изпращането на пратката, подателят има възможност да избере между отлагане на доставката за най-скорошен възможен ден или насочване на пратката към офис на Спиди за получаване на следващия ден. Ако Вашата пратка е отложена или насочена към офис, ще получите безплатно съобщение чрез SMS/Viber/e-mail с информация за очаквана дата на доставка/местоположение на пратката.
  • В случай на невъзможност да доставим Вашата пратка до автомата, до който е адресирана, тя ще бъде пренасочена към най-близкия офис на Спиди за получаване в същия ден. Ще Ви бъде изпратено безплатно съобщение чрез SMS/Viber/email с адреса и работното време на офиса, в който пратка Ви се намира. Цената за доставка до Автомат ще бъде приложена, независимо от промяната в мястото на доставката.
  • Всички пратки след приемането им могат да бъдат претеглени и измерени контролно в складовете на Спиди. При установена разлика в теглото и/или размерите на пратката с данните, попълнени от подателя в приложенията за самообслужване MySpeedy/Speedy Market или по негови указания, която надвишава максимално допустимите параметри на пратки до Автомат, пратката ще бъде претарифирана спрямо реално установеното тарифно тегло и пратката ще бъде пренасочена към най-близкия офис на Спиди. Ще Ви бъде изпратено безплатно съобщение чрез SMS/Viber/email с адреса и работното време на офиса, в който пратка Ви се намира.