История и дейност
Спиди е водеща българска компания на пазара на куриерски услуги с пазарен дял от над 33%. Компанията е основана през 1998 г. и от създаването си досега се развива до корпоративна структура с над 3000 човека персонал и партньори, и с над 1700 транспортни средства.
Благодарение на логистична мрежа от близо 800 офиса и автоматични пощенски станции, покриваща 100% от територията на страната, Спиди обслужва над 1 000 000 клиенти и над 42 000 000 пратки годишно. Дейността на компанията се подпомага от една от най-развитите IT инфраструктури на куриерския пазар в България.
В партньорство с Geopost – водеща световна мрежа за доставки, Спиди транспортира пратки не само в пределите на България, но и по света. Външният пазар осигурява около 17% от приходите на компанията.
През ноември 2012 г. Спиди излиза на Българската фондова борса и се превръща в първата компания с публичен статут в бранша.
През април 2021 г. френската компания Геопост става мажоритарен собственик на Спиди.
През годините куриерските и логистичните услуги на Спиди се превръщат в синоним на високо качество на обслужване, надеждност и бързина на доставките и конкурентни цени.
Спиди е първата българска куриерска компания, внедрила сертифицирана система за управление на качеството, като и до днес успешно преминава ежегодния ресертификационен одит по ISO 9001:2015.
Компанията непрестанно инвестира в иновации, подобрение на качеството и развитието на продукти и услуги с цел задоволяване на растящите пазарни и клиентски нужди и изисквания.