Уважаеми клиенти,
По препоръка на здравните власти в Румъния, за по-ефективно спазване на социална дистанция, се спира изпълнението на опциите „Отвори преди да платиш“ (ОПП) и „Тествай преди да платиш“ (ТПП).
В тази връзка, нямаме възможност да ги предлагаме за услуга Express Balkans до Румъния!
Използвайки опита на колегите в Румъния, СПИДИ препоръчва:
1. За да се намали времето на престой на клиенти в офисите на СПИДИ, както и престоят на куриерите на адрес, като защитна мярка за нашата обща безопасност, се обръщаме към Вас с молба да се ограничи предлагането на двете опции (ОПП и ТПП) и за получателите в България.
2. За улеснение на всички получатели и възможност да проверят и тестват съдържанието на пратките, както и за да могат подателите (най-често електронни търговци) ефективно да контролират процеса, сме създали услуга „Ваучер за връщане“.
С услугата „Ваучер за връщане“, подателят може да зададе конкретен срок (брой/до колко дни) получателят може да върне стоката. Също така, подателят може да определи с каква услуга да се върне пратката и кой да заплати връщането й.
Чрез MySpeedy, създаването на Ваучер за връщане е лесно и бързо, като може да се активира за отделна пратка или като опция за всички пратки, които изпращате. След изтичането на броя дни на валидност на ваучера, той става невалиден и получателят не може да върне пратката по него.
Горещо препоръчваме използването на услугата „Ваучер за връщане“. Тя е създадена за удобство на всички електронни магазини и техните клиенти. Предвид усложнената ситуация в момента, единствено тази услуга може да помогне за по-висока безопасност – и за клиентите, и за служителите на СПИДИ!
Благодарим за Вашето разбиране!
Екипът на СПИДИ