За нас

СПИДИ В ЦИФРИ

Спиди е водеща българска компания на пазара на куриерски услуги с пазарен дял от над 35.7%.

Благодарение на логистична мрежа от над 1050 офиса и автомата, покриваща 100% от територията на страната, Спиди обслужва над 1 млн. клиенти и над  50 млн. пратки годишно.

 

КРАТКА ИСТОРИЯ НА КОМПАНИЯТА

Спиди е основана през 1998 г. и от създаването си досега се развива до корпоративна структура с над 4000 човека персонал и партньори, и с над 1700 транспортни средства.

В партньорство с Geopost – водеща световна мрежа за доставки, компанията транспортира пратки не само в пределите на България, но и по света. Външният пазар осигурява около 14% от приходите на компанията.

През ноември 2012 г. Спиди излиза на Българската фондова борса и се превръща в първата компания с публичен статут в бранша.

През април 2021 г. френската компания Геопост става мажоритарен собственик на Спиди.

През годините куриерските и логистичните услуги на Спиди се превръщат в синоним на високо качество на обслужване, надеждност и бързина на доставките и конкурентни цени.

 

СЕРТИФИКАТИ

Спиди е първата българска куриерска компания, внедрила сертифицирана система за Управление на качеството, като и до днес успешно преминава ежегодни одити, провеждани от SGS по ISO 9001:2015.

През 2023 г. Спиди внедри система за Управление на информационната сигурност по стандарта ISO/IEC 2701:2022 и успешно премина сертификационен одит, проведен от SGS.

 

ИНОВАЦИИ, ИНФРАСТРУКТУРА И ГРИЖА ЗА КЛИЕНТИТЕ

Компанията непрестанно инвестира в иновации, подобрение на качеството и развитието на продукти и услуги с цел задоволяване на растящите пазарни и клиентски нужди и изисквания. Дейността на компанията се подпомага от една от най-развитите IT инфраструктури на куриерския пазар в България. 

Спиди е първата компания в България, която започва да предлага услуга за доставка до автомати, да предоставя информация на клиентите си за времеви прозорец за доставка на пратки до адрес, както и първата компания, която даде възможност за управление на пратките, докато те все още пътуват, за да осигури максимално удобство и планиране на времето на своите потребители.

Следвайки съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение, Спиди създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.