Ваучер за връщане на пратка


В отговор на нуждите на нашите партньори и клиенти улесняваме процеса по връщане на пратки

Ваучерът за връщане на Спиди предлага опростено и бързо решение, когато клиент желае да върне продукт, закупен от онлайн магазин. Получателите имат възможност да изпратят пратката си обратно на продавача от най-удобното за тях място при предварително уговорени условия.

Услугата е много удобна и за електронните магазини, които лесно могат да управляват връщанията. Те имат яснота кои пратки са окончателно доставени; могат да определят в какъв срок клиентите им имат право да върнат стока, както и кой да заплати връщането. И не на последно място – кой куриер ще достави върнатата стока.

 

Какво е ваучер за връщане и как да го използвате?

Ваучерът за връщане представлява полуготова товарителница, която може да бъде използвана за връщане на продукт, закупен от онлайн магазин, в определен от търговеца срок. Ваучерът може да придружава стоката, но може да бъде и само предварително създаден, без да „пътува“ с пратката. В последствие, може да бъде разпечатан и предоставен на потребителя, ако е получателят е изявил желание да върне продукта.

За максимално удобство, ваучерът за връщане може да бъде използван за изпращане на пратка от адрес, офис или автомат, независимо от мястото, където е била доставена поръчката. Така, клиентът може да заяви посещение от куриер на удобен адрес за връщане на пратка, дори ако поръчката е била доставена до офис.


Как да използвате ваучер за връщане

От офис:
Като посетите офис на Спиди
и предоставите разпечатания
ВАУЧЕР ЗА ВРЪЩАНЕ

Адрес и работно време
на всеки офис на Спиди

От автомат (АПС):
Като посетите автомат на Спиди
с разпечатания ВАУЧЕР ЗА ВРЪЩАНЕ,
да избере от менюто: "Връщане" и
да следва инструкциите от екрана.

Адрес и работно време
на всеки автомат на Спиди

От адрес:
Като се обадите на телефон
0 7001 7001,
за да подадете заявка за 
куриер и продиктувате номера на 
ваучера за връщане