Уважаеми клиенти,
Както и Вие сте забелязали, Извънредното положение в Страната доведе до повишаване на броя пратки до домашни адреси. Заради търговските активности на онлайн бизнеса, както и заради все по-високия брой онлайн покупки, в последната седмица отчитаме претоварвания и закъснения в доставката на пратки до врата, на домашен адрес. Обемите, особено в София, надвишават броя пратки до врата, дори в последната кампания Черен петък!
Осъзнавайки нашата отговорност към Вас и Вашия бизнес, се обръщаме с препоръка, всички пакетни пратки да бъдат предлагани приоритетно до офис на Спиди, за да можем да гарантираме 24-часовия цикъл на доставка. Искаме да Ви уверим, че сме взели всички необходими мерки, офисите на Спиди да са сигурни и безопасни за всички клиенти и служители! Заедно с ниската цена, офисите и автоматите на Спиди са най-доброто решение за доставка и изпращане на пратка в момента.
Що се отнася до доставката на пратки до домашни адреси – правим възможното за динамично увеличаване на капацитетите и навременна доставка. За съжаление, отчитаме закъснения, заради претоварване в определени куриерски райони. Можете да сте сигурни, че ще продължим да инвестираме в разрешаване на това предизвикателство, а междувременно апелираме да използвате мрежата на Спиди от над 470 офиса и автомата за гарантирана доставка до 24 часа.
Предстоят две „къси“ седмици и Великденски празници, в които Спиди ще мобилизира цялата си логистична структура, а от Вас очакваме разбиране, гъвкаво планиране и партньорско отношение.
Обръщаме внимание, че мрежата от автомати на Спиди гарантира безконтактна доставка, плащане с карта и 3-дневен срок за получаване на пратката. Както показа търговската и Коледна кампания през 2019-та, автоматите са най-подходящият инструмент за сигурна и евтина доставка.
Оставаме отговорни към нашето партньорство и Ви уверяваме, че можете да разчитате на нашето честно отношение и ангажимент!
С уважение,
Екипът на Спиди