Изпращане

Съгласно последните промени в Закона за пощенските услуги, сме задължени да преустановим изпращането на пратки с наложен платеж и международни пратки от автомат!

 

ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ:

За да изпратите пратка от Спиди Автомат, трябва да имате предварително попълнена товарителница. Как става това?

1. Трябва да сте регистриран потребител в MySpeedy с коректно попълнени данни.

2. Ако сте физическо лице, трябва да изпратите заявка за валидиране на имейл: [email protected] 

Заявката следва да бъде изпратена от имейла, с който сте регистрирани в MySpeedy, като в нея трябва да посочите три имена и телефонен номер за връзка. Процедурата по валидиране е еднократна. Очаквайте обаждане от Спиди в рамките на 24 часа (в работни дни) за потвърждение на валидацията ви.

  • Пратката Ви трябва да е сигурно опакована и да отговаря на изискванията да не надхвърля 20 кг.
  • Пратки, изпратени в Автомат:
    - след 18.00 ч. в работен ден
    - след 14.00 ч. в полуработен ден/събота
    - в неделя
    се обслужват на следващия работен ден! Срокът на доставка се изчислява според датата на обслужване на пратката.
  • Услуга Обявена стойност не е приложима при изпращане на пратка от Автомат.
  • Услуги Отвори или Тествай не са приложими при доставка в Автомат.
  • Не се приемат плащания в брой.

 


ИНСТРУКЦИЯ ЗА ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ - СТЪПКА ПО СТЪПКА:

Спиди автомат, изпращане

Спиди автомат, изпращане - стъпка 1
1. Услугата ИЗПРАЩАНЕ ОТ АВТОМАТ е достъпна само с предварително създадена (готова) товарителница! Изберете предпочитания език и натиснете бутон ИЗПРАЩАНЕ.
Спиди автомат, изпращане - стъпка 2
2. Сканирайте баркода или въведете номера на товарителницата.
Спиди автомат, изпращане - стъпка 3a
3a. Ако за пратката не е дължимо заплащане от подател, преминете към стъпка 4.
Спиди автомат, изпращане - стъпка 3b
3б. При дължима сума, заплатете с карта на слота като следвате указанията на дисплея на картовия терминал. Ако получите съобщение за грешка, плащането не е осъществено. Започнете отначало.
Спиди автомат, изпращане - стъпка 4
4. Натиснете бутон ОТВОРИ, поставете Вашата пратка, затворете клетката и потвърдете изпращането. Ако пратката не влиза в клетката, отворете по-голяма чрез бутона на дисплея. При отваряне на по-голяма клетка, стойността на услугата може да бъде актуализирана.
Спиди автомат, изпращане - стъпка 5a
5. Вземете бележките от принтера, ако сте извършили плащане.

Благодарим Ви!
Спиди Автомат Ви очаква отново!
 


При технически проблем или проблем с изпращане на пратка, моля свържете се с 0 7001 7001.