Съгласно последните промени в Закона за пощенските услуги, сме задължени да преустановим изпращането на пратки с наложен платеж и международни пратки от автомат!
ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ:
За да изпратите пратка от Спиди Автомат, трябва да имате предварително попълнена товарителница. Как става това?
1. Трябва да сте регистриран потребител в MySpeedy с коректно попълнени данни.
2. Ако сте физическо лице, трябва да изпратите заявка за валидиране на имейл: [email protected]
Заявката следва да бъде изпратена от имейла, с който сте регистрирани в MySpeedy, като в нея трябва да посочите три имена и телефонен номер за връзка. Процедурата по валидиране е еднократна. Очаквайте обаждане от Спиди в рамките на 24 часа (в работни дни) за потвърждение на валидацията ви.
- Пратката Ви трябва да е сигурно опакована и да отговаря на изискванията да не надхвърля 20 кг.
- Пратки, изпратени в Автомат:
- след 18.00 ч. в работен ден
- след 14.00 ч. в полуработен ден/събота
- в неделя
се обслужват на следващия работен ден! Срокът на доставка се изчислява според датата на обслужване на пратката. - Услуга Обявена стойност не е приложима при изпращане на пратка от Автомат.
- Услуги Отвори или Тествай не са приложими при доставка в Автомат.
- Не се приемат плащания в брой.
ИНСТРУКЦИЯ ЗА ИЗПРАЩАНЕ НА ПРАТКА СЪС СПИДИ АВТОМАТ - СТЪПКА ПО СТЪПКА:
Сканирайте пратката на скенера.
Въведете номера на товарителницата на графичния дисплей.
N.B. При отваряне на по-голяма клетка, стойността на услугата ще се актуализира.
Благодарим Ви!
Спиди Автомат Ви очаква отново!
При технически проблем или проблем с изпращане на пратка, моля свържете се с 0 7001 7001.